Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Äntligen fredag

Av Emma - 27 januari 2012 11:01

 Det är äntligen fredag och det känns super skönt! Vaknade nån gång vid kvart i nio i morse och var ovanligt pigg. Morgon myste en stund innan Patric skulle gå iväg på jobbet. Har gått runt här och lyssnat på musik, slängt in tvätt i maskinen. Snart ska jag börja göra mig i ordning för att sedan träffa Emma :) Vi ska ta en tur på stan och snacka skit! ;) haha som vanligt ;) Men hon är ju för underbar, är glad att jag har henne. Man tappar vänner när man flyttar eller tappar och tappar, man glider ifrån varandra. Trots det korta avståndet. Men tyvärr är det så med livet.
Nu lever jag ett bra liv här i Härnösand och har aldrig mått så bra i hela mitt liv.
Drömmer mig fortfarande bort till Dalarna, jag älskar dalarna! andra vill flytta till stora städer som Stockholm, Göteborg men jag vill till Dalarna. Har min bror där och hans familj. Tänker på dom ofta. Tyvärr kan jag inte åka ner så ofta. det saknar jag, det känns trist att det är så , men en dag bor jag närmare er.
Efter jag varit med Emma ska jag tillbaka hit till Patric och vara här tills i morgon, då åker jag till Kramfors och festar med fina vänner man inte träffat på två månader.
Tänkte faktiskt skriva nåt fint om min storebror som bor 40 mil härifrån:


Jag är stolt över dig! Du har lyckats så bra i livet. Du har en fin famil, en otroligt fin tjej har du hittat och ni har två underbara barn. Ett jobb som du trivs bra på, ett fint hus. Du har ett hjärta av guld, inte ofta jag säger de men du är fantastisk människa.  Jag älskar dig storebror och jag kommer alltid att finnas för dig. Jag är stolt över att vara din lillasyster.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 februari 2012 13:31

Slut på veckan, nu är söndagen här.. I morgon börjar en ny vecka med studier, en studieträff i morgon och förhoppningsvis kommer lillasyster hit och hälsar på. Som det ser ut nu så kommer hon inte. Hoppas hon får sin dator snart. Har haft en toppen h...

Av Emma - 4 februari 2012 16:24

Underbart med  lördagar, man kan göra vad man vill och bara njuta. Om man inte ska upp och jobba eller har andra saker man måste göra. Jag ska snart börja med middagen, det blir fläskfile, strips och sås :) Mums! och senare i kväll är det chips och d...

3/2

Av Emma - 3 februari 2012 09:24

God morgon! Frukosten är intagen och jag insåg att det finns massor av gott i kylskåpet :P jobbigt.. det var kalas igår för Patric, han fyllde år . Det var jätte trevligt och träffa svärmor, lillebror, hans moster och kusin. Fredag igen, veckan har g...

Av Emma - 31 januari 2012 09:48

I kväll är det hockey med Emma och Johan, ska bli skoj :) hoppas på en vinst från modos sida. Men innan hockeyn ska jag plugga, duscha. Har nyss käkat frukost, det blev två skinksmörgåsar och en Risefrutti, mycket gott! och mätt blev jag. Ska ta och ...

Av Emma - 30 januari 2012 18:36

Blev plugg idag med Emma och det gick rätt bra, men det var roligt och träffa Emma. Mitt sug efter chips och dipp kom så jag tänkte unna mig det, blev en tur till hemköp och sen vidare hemåt. Käkade middag och ska slänga in en maskin tvätt snart, och...

Presentation

Jag heter Emma, är 21år och bor i Härnösand.
Jag plggar på mittuniverisitetet till Förskollärare. Är just nu inne på min fjärde termin.
På fritiden umgås jag med pojkvännen och vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards