Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emma - 5 februari 2012 13:31

Slut på veckan, nu är söndagen här.. I morgon börjar en ny vecka med studier, en studieträff i morgon och förhoppningsvis kommer lillasyster hit och hälsar på. Som det ser ut nu så kommer hon inte. Hoppas hon får sin dator snart. Har haft en toppen helg! Mys med världens finaste kille hela helgen. Just nu kollar jag på The big bang theory och ska plugga en stund lite senare, för på tisdag har jag seminarium på två av böckerna. Men nog om det.


Om 19 dagar åker jag till min andra syster i Stockholm och tillbringar helgen där :) Ska bli super! var ett tag sen jag träffade henne nu.
Funderar på vad man ska göra idag faktiskt, mer än att plugga sen, väntar just nu på pojken ska komma hem med mat så vi kan laga lunch.

Nu ska jag pyssla lite :)

vi hörs.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emma, är 21år och bor i Härnösand.
Jag plggar på mittuniverisitetet till Förskollärare. Är just nu inne på min fjärde termin.
På fritiden umgås jag med pojkvännen och vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards